bir enginar bile olamayanlara



Taze izledim filmi. Belki biraz geç kalınmış. 
Filme biraz Fransız kaldıysanız diye:
Aşkın ve duygunun nakış nakış işlendiği bir Fransız filmi.
Tekrar tekrar izlesem herhalde yine aynı hissi yaşarım. 
Buna kulağımın dibinde uçan sivrisinek engel olamaz,ya da nemden damla damla terleten yaz mevsimi.
Bulunduğum zamanı göze alırsam bana hem iyi geldi hem kötü.
Kötü çünkü bir Amelie kadar masum yaklaştığım aşkımdan Collignon kadar hırçın ve kırıcı yanıtlar aldım. 
Tek kaldım,kendimle kaldım.
Bu aslında zor olduğu kadar özgürlük hissettiren iş.
Kendime sahibim çünkü. 
Başkasına ihtiyacım yok.
Olduğum yerde,durduğum yerde hür ve sabitim.
O'nu düşününce aşkla doluyor içim.
Bir o kadar öfkeyle.
Bu zıtlık olmasa içimde,insan sayılmazdım değil mi? 
Gece yarısı zihin sanıldığı kadar dingin olmuyormuş.


5 Ağustos 2017 02:03


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"bazen"